Working 9 to 5!

2012-03-27   20:58:07
Jag är ju en hard working girl nu för tiden och det tar på krafterna ska jag erkänna! I morse ringde klockan redan vid 06.15 och det var bara att kliva upp, fixa sig och dra iväg till Stockholm. Förmiddagen ägnades åt att skriva lite sammanfattningar av olika rättsfall och sedan gick vi över till Gamla stan för lunch ihop med Jeanette som vi delar rum med! Hon jobbar mycket med arbetsrätten inom EU så hon berättade om det och sedan följde vi med henne på ett seminarium om vad som är på gång inom EU och hur SKL jobbar med dom frågorna hela eftermiddagen. Det händer en hel del och det var spännande att höra! Dessutom fick vi tårta också så det kändes ovanligt lyxigt en vanlig tisdag. Bra dag på jobbet med andra ord! Kaos och galet mycket folk på tåget så jag fick stå hela vägen till Uppsala i mina klackar men det gick det också. Mamma och pappa har nu återvänt från Spanien och verkade ha haft det väldigt trevligt. Får säkert höra med i nästa vecka när jag ska upp till Gävle igen! Nu ska jag ta tag i lite disk och fix före det blir lite Big Brother innan sängen. Imorgon ringer klockan tidigt igen! Tills vidare kan ni väl kolla in utsikten från våning 12 i huset där SKL håller till precis vid Slussen i Stockholm. Love it!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0