Totalt slut som artist!

2012-03-28   22:59:33
Mycket trött tjej i soffan framför Big Brother! Lite panik i morse när jag insåg att jag inte hade några resor kvar på mitt pendlarkort så jag satte nytt rekord på sträckan till centralen. Väl där var det två lediga kassor och allt fixat på en minut så då hade jag plötsligt nästan tio minuter till godo före tåget skulle gå. Dagen gick ganska fort med en hel del fixat och klart! Det rullar på och nu börjar man komma in i det på riktigt. Lite tråkigt att det tar slut redan på fredag! Alla är så himla gulliga mot oss.

Tåget tillbaka och direkt till Juristjouren! Där var det också full fart och jag fick svara på två frågor om familjerätt så det var kul! Gick ner och mötte upp gänget på Smålands en stund. Var dock så galet trött att jag gick före det var slut. Nu är Big Brother också slut och jag ska sussa några timmar. Imorgon får jag sovmorgon till 06.30 tjoho! Utbildning om diskriminering väntar hela dagen. Puss och sov gott!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0