Sista dagen på praktiken

2012-03-30   17:33:05
Idag var det då sista dagen på praktiken. Det kändes faktiskt lite vemodigt att lämna alla. Alla har verkligen varit supergulliga och tagit emot oss med öppna armar! Dom har glatt berättat om jobb, utbildningar och svarat på våra tusen frågor. Det kändes inte som en självklarhet med tanke på att vi bara skulle vara där i två veckor. Idag gjorde vi klart uppgifterna vi höll på med och sedan gick vi ett helt gäng och åt lunch ihop. Många, många skratt och en rodnande Elin! Kusin vitamin kunde inte idag så vi tar det en annan dag istället. På eftermiddagen hade vi lite fika där vi tackades av och fick berätta lite vad vi pysslat med för alla på avdelningen. Vi köpte en blomma som tack, det kändes inte mer än rätt. Vi får tacka avdelningen för arbetsrättspolitik på SKL så otroligt mycket för den här gången!

Nu är jag hemma en sväng och sen drar jag ner till stan för att tillbringa kvällen med mina tjejer. Det blir middag och lite vin på Wermlandskällaren här i Uppsala. Blir dock lugnt för min del med tanke på förkylningen. Jag som skulle spinna med Ebba imorgon och allt. Blä!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Pauline

Hej, fin blogg. :)

vad händer i helgen?

2012-03-30 @ 19:54:12
URL: http://paulinefriman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0