Livesändning!

2012-03-26   09:36:42
Efter middag på Vapiano tog jag och Fia oss ut till Big Brotherhuset som ligger i Årsta. Jag blev lite småsur när tjejen i garderoben berättade att jag inte fick ha med min handväska in eftersom det är fult när det syns väskor i tv. Men hallå, jag har faktiskt varit på en hel del tvinspelningar och det har aldrig varit något problem. Aja, det var bara att lyda men min iPhone plockade jag i alla fall ur. Annars var det mesta så som ni kan se det i tv och i pausen är det mest bara vänta eftersom man inte får lämna sin plats.

Jag är ju inget stort fan av Hannah W som igår var på plats i studion med nya pojkvännen Jockiboi. Så fort det var en kamera i närheten tryckde sig Hannah W mot pojken och kysstes och så. I en paus sprang hon över till andra sidan av publiken och förklarade för en tjej att hennes pojkvän "är fett kåt på dig". Nej mina vänner, det slutar inte där. Det roligaste under kvällen (förutom hur glad Joe blev över sin skoter) hände i sista pausen. En kille som verkade känna Hannah W tog henne på ryggen och sprang runt lite i studion. Sen kläcker Hannah den smarta idén att göra tvärt om. I höga klackar och minimalt rosa nattlinne hoppar killen upp på hennes rygg, hon tar ett steg och faller sedan rätt ner med killen över sig. Sjukt kul och jag är så ledsen att jag inte filmade det! Om någon mot förmodan blir orolig kan jag meddela att hon klarade sig med vad som såg ut som en stukad fot och skrapsår på ett knä. Så kan det gå...

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0