Helg!

2012-03-23   22:19:00
Veckans sista dag på praktiken idag! Vi hade genomgång med en av våra handledare för uppgifter vi jobbade med igår och fick beröm. Visade sig sedan att han haft nytta av det vi kommit fram till i samtal med en part som SKL ska företräda. Kul! Annars rullade det på i full fart. Alla är så otroligt gulliga mot oss och erbjuder sig att berätta om än det ena och än det andra och verkar uppriktigt intresserade av det vi har att berätta. Veckan har gått väldigt fort! Ett extra plus för att det tydligen är bullfika varje fredag! På måndag är jag och Elin på plats igen!

När jag var klar mötte jag upp Malin vid Sergels torg och hon hjälpte mig att shoppa lite. Jag gillar ju att shoppa som bekant och Malin är ett fantastiskt sällskap eftersom hon också gillar det och har öga för detaljer! Med lite hjälp från henne har jag nu en helt grym outfit till 90-talsgasquen imorgon. En stor ledtråd finns i inlägget från i morse men ni får hålla er till tåls lite till före jag avslöjar!

Väl hemma i Uppsala var jag superhungrig så köpte med mig sushi hem. Som vanligt alltså, sa den glada kassörskan när hon tog emot min beställning. Jag har aldrig varit på det stället tidigare... Det var sjukt gott hur som helst och jag har tillbringat kvällen i soffan framför Dirty Dancing. Fy fan vad bra den är alltså!



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0