Grattis Matte!

2012-03-29   07:27:27
Idag fyller Mattias Andréasson aka DMASoul aka Mattelito hela 31 år! Jag minns det som igår första gången jag träffade honom fast det nu är över fyra år sedan. Ett företagsevent i Stockholm vilket var en av de första spelningarna som EMD gjorde ihop. Jag hade mailat lite med Matte tidigare men aldrig träffat honom. Vi sprang på killarna före spelningen och Erik och Danny kramade om mig. Matte kom fram, tog i hand och presenterade sig och jag svarade med ett glatt Jossan. Han tar två steg bort, tittar tillbaka på mig och utbrister "Men vänta nu... JOSSAN JOSSAN?!?" och efter att jag bekräftat det får jag en stor bamsekram. Sedan dess har han hunnit med att vinna Let's Dance, bli pappa och nu senast kunde vi se honom i Melodifestivalen där han på allvar presenterade sig som soloartist. Jag tror att det här bara är början och att vi kommer få se mycket mer av Matte i framtiden!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 560 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

2012-03-29 @ 10:21:11
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0