Diskriminering och Jöback!

2012-03-29   19:50:31
På tåget till Stockholm fick jag en väldigt bra idé och efter att ha dubbelkollat med pappa bokade jag biljetter när dom släpptes kl 9. Den 20 okt sitter jag och mamma på parkett i Globen när mammas favorit Peter Jöback och några väl valda gäster bjuder på det bästa av musikalvärlden. Jag älskar ju musikaler så det ska bli väldigt kul! Jag ringde mamma och berättade och hon blev verkligen jätteglad. Älskar att glädja människor jag älskar!

Idag var det diskrimineringskurs på schemat. Ett helt gäng personalchefer och personer med personalansvar på ett gäng kommuner och landsting skulle få lära sig mer på ämnet och vi fick hänga på. Två av våra handledare på SKL höll i det hela och ytterligare två var också där och lyssnade. Mycket hade vi redan koll på efter att ha tragglat det på seminarium men det var ändå givande. En hel del frågor som kom upp och dom som gick kursen hade ju ibland en lite annan syn på juridiken och så. Efter kursen sprang jag ner på H&M och köpte ett par galet snygga shorts. Bild på dom kommer vid tillfälle!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0