Intervjuer

2012-01-27   12:58:15
Tjabba tjena hallå! Nu har jag precis kommit hem efter att ha suttit i intervjuer hela förmiddagen. Jag är ju med och rekryterar nya vittnesstöd och då måste vi ju se vad det är för några som gömmer sig bakom ansökningarna. Det är alltid lika spännande! Jag var mer för ett år sedan också och det är en väldig skillnad att sitta på den sidan av bordet så att säga. Jag har inte varit på så jättemånga intervjuer än men några har det ju blivit och man är ju alltid lite nervös. Det är ett annat läge när man själv intervjuar och man förstår verkligen hur svårt det är att välja ut någon för ett jobb eller ett uppdrag. De flesta är ju så himla gulliga och duktiga! Tack och lov kan vi ta ut ganska många men det kommer ändå att bli svårt. På måndag måste vi dock bestämma oss. Vi hade några klockrena idag och några med ett frågetecken så det blir nog bra till slut!

Nu ska jag ta tag i det där med att städa och fixa lite här hemma! Ikväll får jag inte mindre än fyra härliga människor på besök som jag tänkte bjuda på mat. Jag bjöd in min gamla kombo Mattias men vi råkade visst bli några fler! I det här fallet gör det dock inget, det är bara trevligt! Återstår bara att klura ut vad jag ska bjuda på... Förslag?



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0