Bra helg!

2012-02-26   22:16:41
Helgen lider mot sitt slut och den kan summeras som en bra sådan! Det där med att vara ledig kanske inte är så dumt trots allt. Alla måste ju ladda batterierna ibland!

Fredag kväll var det som sagt Sommar på vintern som gällde. Jättetrevligt!  Lördag kom Alex förbi på pannkakor till brunch och jag passade på att laga hans byxor. Jossan-morsan är alltid redo att rycka in. Sedan bakade jag bullar och laddade upp för Melodifestivalen. Björn kom förbi med sin syster och hennes pojkvän, mycket trevligt! Idag har jag mest tagit det lugnt, försökt vara ute så mycket som möjligt med hunden i solen och fixat med cv och personligt brev inför praktikplats till hösten. Nu avslutar jag det hela med att kolla in Big Brother. Bra helg!

Finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är över mina fantastiska vänner. Puss på er!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0