Anders Fernette

2012-02-01   15:02:00
Jag är ju sjukt svag för den goa göteborgaren Anders Fernette. Inte nog med att han sjunger (och ser ut) som en gud så är han kanske den mest ödmjuka och trevliga jag har träffat någonsin. Hans precis lika trevliga fru Anna och söta ungar gör inte saken sämre. Förra året gjorde Anders Melodifestivalen med låten Run. Det gick sådär, men jag gillar den. Det hela följdes upp med ännu ett fantastiskt album med samma namn. Jag vet många i branschen som anser att Anders är Sveriges kanske bästa sångare och jag kan inte göra annat än att instämma. Det är för mig en stor gåta att han inte är större än vad han är! Lyssna in albumet här!



Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: julia korecic

Tjäna 850 kr på 5 dagar som jag gjort? Som nu jag fått. Lägg en kommentar i min blogg så får du veta hur man gör.

Har även tävling om iphone skal och startar snart upp två tävlingar till (navelpiercing och tandblekning). Bloppis kan ni även hitta här. Jag lovar du blir nog inte miss nöjd!

KRAM.. psst: fin blogg!

2012-02-01 @ 18:29:02
URL: http://juuliakorecic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0