Soliga onsdag!

2012-04-18   09:56:25
Jag vaknar upp till en solig onsdag och det känns ju helt okej! Man blir så mycket piggare och gladare av det. Igår hängde jag på Juridiska biblioteket till kl 16 och sedan hade vi som sagt en sen föreläsning. Efter det åkte jag och mötte upp mina brudar på Uplands nation för lite mat, dricka och skitsnack. Det är skönt att bara koppla av lite och snacka lite tok med folk man tycker om. Hockeyn gick ju som den gick men det är klart att Brynäs vill avgöra hemma på torsdag istället. Inte mig emot eftersom jag då är på plats i stan för ett eventuellt guldfirande!

Idag är det då onsdag och förutom fint väder bjuder min dag på lite plugg, lite träning, lite tvätt och så avslutar vi dagen med quiz i vanlig ordning. Hoppas ni får en fin dag!



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0