Fantastiskt härlig seger!

2012-04-12   22:36:12
Jag ber om ursäkt till alla er som inte är speciellt intresserade av hockey men det blir en del sånt just nu. Pappa lyckades få tag på en biljett till kvällens spännande match och åkte upp till Läkerol Arena ihop med två jobbarkompisar. Jag, mamma och Oscar såg matchen hemma i soffan. Jäklar vilken match det blev! Spännande värre även om det kändes som att vi var lite hetare och lite bättre. Vi hade 2-1 men Skellefteå lyckades kvittera med bara minuten kvar av sista perioden. Förlängningen gick bara i två minuter så lyckades Brynäs få in en puck och arenan höll på att koka över. Sånt jäkla härligt tryck, det kändes hela vägen genom tv-rutan. 2-0 i matcher inför helgen då dom kör både lördag och söndag. Jag hoppas att killarna får dra på sig guldhjälmarna redan på söndag! Det är 13 år sedan sist. Guldet ska hem!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0