Sista dagen i September

2011-09-30   19:47:26
Idag är det redan sista september, hur sjukt är inte det? Går så galet fort nu så det gäller att hänga med i svängarna! Jag mötte upp min fina Vickan för en pluggdejt på JB. Jag hittade en massa bra källor även om en av böckerna jag ville kolla in var spårlöst försvunnen. Det är en sak jag inte kommer sakna när jag är klar här! Isabel anslöt hon också och hade med sig vårt ex av Rivista di Ferrari som blir det viktigaste vi har under rallyt nästa vecka. Nu ska den memoreras in i minsta detalj! En snabb sväng till biblioteket på Blåsenhus blev det också för att leta på ännu en bok. Den fanns och som den ansvarsfulla människa jag är kopierade jag sidorna jag behöver och ställde sen tillbaka den i hyllan. Se och lär juriststudenter! Ett träningspass på Friskis har jag också hunnit med. Kände mig stark idag! Vet inte om det beror på mina nya träningsbyxor men jag hoppas det håller i sig! Nu sitter jag och myser i min onepiece från Gina tricot och har en fiskgryta med potatis och morötter på spisen. Love it!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0