Segerstedt @ Gallerian

2011-09-29   22:50:05
Efter basgruppsmöte och seminarium även idag spurtade jag till tågstationen och mötte upp Johanna! Tror hon blev lite nervös att jag skulle missa tåget för hon skickade massa sms att jag skulle skynda mig men jag hoppade på med hela två minuter eller något till godo. Vi kom fram till huvudstaden och gick till Gallerian. Mr Manager och Erik kom och kramades och Erik berättade om sina äventyr till häst. Tydligen hade hans häst blivit skrämd i skogen och han varit nära att åka av! Tjugo minuter efter utsatt tid klev han och Jonas på den söta lilla scenen dom byggt upp mitt i gången i Gallerian och körde några låtar. Vi lämnade Erik till någon tjej som skulle göra en intervju och jag fick sällskap av Johanna på vägen hem också! Ett kort men trevligt besök!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0