Rallypub!

2011-09-28   19:22:22
Idag började dagen med basgruppsmöte och seminarium på temat barn och reklam. Det kanske inte är något som alla går och tänker på men det är faktiskt ganska uppstyrt med hjälp av lagar och regler. Visste ni att all reklam som är direkt riktad till barn under 12 år är förbjuden? Lika så får reklam inte uppmana barn att be sina föräldrar köpa något och den får inte visa barn i psykiskt eller psysiskt farliga situationer. Nu vet ni! Efter en sväng på stan med Shokh (ja jag handlade några få saker, men bara sånt som jag verkligen behöver!) trampade jag hem en sväng.

Ikväll var det dags för rallypuben! Jag tog med mina killar Erik och Torbjörn till Värmlads nation där vi betalade in avgiften till våra kära vänner i läggarlaget Min andra bil är en Ferrari. Niklas och Sixten var saknade men dom ansluter vid senare tillfälle. Vi kollade också igenom "Blaskan" som innehöll allt ifrån raggningsrepliker till listan på saker vi ska ha med till rallyt. Inget jättekonstigt den här gången - tack för det! Könshårspennan och nakendräkten i våras tog liksom priset. Vi är laddade i alla fall och jag tror att det kommer bli hur kul som helst!

Vill redan nu gå ut och varna alla som befinner sig i och runt Uppsala att den 8 oktober kan det komma och att gå hett till på vägarna så det bästa är nog att hålla sig inne. Tack!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara.



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-28 @ 20:21:47
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0