Åter i Uppsala!

2011-09-27   18:50:21
Jag bor ju mer eller mindre i min väska så nu är jag tillbaka i Uppsala igen! Klockan två var det dags för föreläsning med en åklagare som jag känner igen från jobbet på tingsrätten. Han pratade lite om unga brottsoffer och allmänt om jobbet som åklagare. Jag har världens bästa jobb! Vi fick sluta en kvart tidigare och efter att ha spurtat hem på cykeln och bytt om i rekordfart åkte jag till Friskis för ännu ett pass. Det gick helt okej! Nu är jag duschad och har precis ätit så det är rätt fint för tillfället. Det enda är väl att jag skulle behöva ta mig till Ica eftersom jag inte har någon mjölk till min gröt imorgon bitti annars men då måste jag byta om och torka håret och det låter jobbigt. I-landsproblem...


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

följa varandra via bloglovin? :)

puss

2011-09-27 @ 20:56:04
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0