Idol 2011!

2011-10-29   10:15:24
Igår kväll laddade jag upp för fredagsmys i soffan och slog för första gången i år på Idol. Jag har ju kollat en hel del genom åren och kanske speciellt 2006-2008. I år blev jag dock besviken måste jag säga. Ingen såg ut att vara mer än typ 12 år gammal vilket också märktes på deras framträdanden. Det var svajiga röster och de såg ut lite som Bambi på hal is på scenen. Han Robin sjöng dock helt okej men det blir inte alls trovärdigt när en så pass ung kille står och sjunger When a man loves a woman. Efter fyra deltagare stängde jag av och slog på Män som hatar kvinnor istället. Tacka vet jag True Talent!

Vad tycker du om Idol 2011?


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0