Höstlov!

2011-10-28   15:53:25
Då har jag höstlov! Känns riktigt skönt kan jag säga! Jag mötte upp Hanna och Kalle från min klass och vår lärare Anna för lite snack runt våra pm. Vi hade alla skrivit om barns rätt till sjukvård men ändå var det tre väldigt olika uppsatser eftersom vi alla tre hade inriktat oss på lite olika saker. Sånt är kul! Vi snackade om allt möjligt och fick lite tips från coachen dvs Anna. Hon har utvecklat en allergi mot ord dom detta, dessa och denna i början av meningar eftersom det ofta då är svårt att veta precis vad man hänvisar tillbaka till. Tydlighet är a och o, i alla fall när det gäller juridik. Hon tyckte dock att min uppsats var välskriven och intressant så det känns bra!

Nu väntar jag in mamma och pappa som bör komma typ när som helst och lämna av Eddie före dom åker vidare mot huvudstaden för att spendera helgen där. Jag och Eddie ska ner mot stan och möta upp Sara så jag kan köpa hennes böcker till näsa kurs. Begagnat är billigt och bra och hon är en ordentlig tjej så de är säkert jättefina!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Sanna

Fy vad gammal jag känner mig när jag läser din blogg :) Känns som år och dar sen jag pluggade i Uppsala :)

2011-11-05 @ 22:57:43
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0