Advokat Säfwenberg till er tjänst!

2011-10-27   17:18:17
Jo men det var ju ganska trevligt det där! Vi hade två fall som vi gick igenom varav jag var med i det andra. Lite  nervös var jag men jag tyckte att jag fick fram det jag skulle och att jag ställde ganska bra frågor. Efter lunch med mina basgruppstjejer visade det sig att "förvaltningsrätten" gick på vår linje och dömde precis så som vi ville. Seger! Hela klassen fick sen fint beröm av vår lärare Anna som dagen till ära bytt ut sin vita scarf mot en röd och sa att vi skött oss helt fantastiskt och att hon var så stolt över oss. Känns bra! Sista grejen på kursen imorgon när vi ska gå igenom våra pm. Känns lite sorgligt faktiskt!

Fick för övrigt hem sjukt snygga örhängen från StyleByTyra idag!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0