The Bright Side

2011-11-23   22:46:04
Jag tycker verkligen ni ska kolla in min härliga kompis Linnéas blogg! Hon pluggar till vardags juridik här med mig i Uppsala men just nu hänger hon nere i Italien en sväng för att lära sig italienska och så. Linnéa är en jäkligt cool brud som man alltid har roligt med och förutom juridiken har vi även ett gemensamt hästintresse.

Linnéa föddes med ett syndrom som heter TAR vilket gör att hon har lite korta och krokiga armar. Nu har hon ju absolut inte låtit detta stoppa henne utan hon kör på i fullt ös! Nu har hon startat något av ett uppror och en rörelse på sin blogg som hon kallar The Bright Side eftersom hon är så less på alla som bara klagar och klagar. Jag håller helt med henne att det gäller att försöka se det positiva i varje situation! Gå in på Linnéas blogg och skriv under du också!

Uppmaningen lyder:
Ryck upp dig för i helvete!!

Se vad som finns runt dig.
Vad du har.
Vad du slipper ha.
Hjälp varandra att hitta det fina i livet.
För det finns positiva saker överallt.
Jag lovar.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Linnea

Jaaaa :) Så himla glad jag blir!! Fina, fantastiska du <3 Nu ska vi se till att fler ger sig in på det här, så världen blir en finare plats. Saknar dig!! Bara så du vet <3

2011-11-24 @ 22:48:59
URL: http://fjolltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0