Onsdagsshopping!

2011-11-30   18:09:50
Idag knallade jag som sagt iväg på föreläsning. Nu går vi över och läser allmän rättslära vilket verkar härligt flummigt. Vi fick våra uppgifter och sånt och sen mötte jag upp Linda för en sen lunch. Jag höll tydligen på att ge henne ett par av mina solisar som jag trodde var hennes. Bra koll jag har... Cupido fick det bli i alla fall och en av deras härliga sallader. Jag måste sluta gå på stan när jag inte direkt ska ha något, det slutar alltid illa. Shoppingberoende.nu? Jag kom hem med en ny klänning, ett par nya skor, ett armband, två glaslyktor och en julklapp till mamma. Jag har faktiskt letat efter ett par skor som dom jag köpte jättelänge och det är ett par bra vinterskor som jag kommer kunna ha i flera år så dom räknas typ inte. Dessutom var det mesta på rea eftersom jag är en riktig kupongbitch! När vi sa hej då skulle jag ta ett kort på Linda så att jag minns hur hon ser ut eftersom hon åker till Indien om en vecka typ och blir borta till efter jul men det gick sådär för hon bara skrattade! Nu har jag pluggat lite och ska äta före det är dags att dra mig mot Smålands nation och quiz!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Linda

Thanks for the date <3

Hittade sista klappen till Robban och 4 pockets efter att du hade gått! Så nu är jag redo!

2011-12-01 @ 13:14:10
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0