Sköna onsdag!

2011-12-28   21:26:43
Jag har haft en skön onsdag! Jag hade ingen direkt tid att passa i morse men vaknade ändå vid sju när mamma gick upp och sen kunde jag inte somna om. Låg dock kvar i sängen och bara slappade till nio, värt! Jag pratade en halvtimme med en polis i telefonen efter incidenten på jobbet för en dryg månad sedan. Det har varit lugnt annars, jag har kollat lite sport på tv och tog en sväng ner på stan för se om något på rean föll mig i smaken. Jag kom hem med ett par nya pumps och en top, båda till ordinarie pris. Varför är det alltid så? Nu är jag dock redo inför morgondagens photo shoot så det känns bra. Ska bara se till att bror och bror också är det. Nu kollar jag in MoDo - Brynäs där mina fina gubbar leder med 2-3 i mitten på tredje perioden. Hoppas dom vinner! Tre nya poäng hade suttit fint!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0