Mot jobbet!

2011-12-29   19:06:05
Efter ännu en slapp förmiddag i soffan lekte jag och brorsorna modeller. Hoppas det blir fint! Vi gick hem, plockade med oss hunden och gick upp för att spendera ett par timmar med farmor och farfar. Dom är för söta dom! Nu har jag vilat ett par timmar och ätit mig mätt på tacos. Nästa stopp blir jobbet där natt ett av fyra väntar. Hoppas det blir lugnt men att några vill spela kort! Har inte ens koll på vilka jag ska jobba med, det får bli en trevlig överaskning. Ni får väl sova så gott och tänk en tanke på mig som får krypa ner först vid åtta imorgon bitti!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: jessica

fin blogg!

i min blogg skriver jag om kampen mot min sjukdom.

jag har nu en frågestund och det skulle vara jätte kul om du ville ställa en fråga ifall det är någonting du undrar över, svarar på alla frågor även anonyma :)



kram

2011-12-29 @ 23:18:13
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0