Katarina Kyrka

2011-12-18   20:21:42
Jag mötte upp tjejerna i Katarina Kyrka på söders höjder. Vi tog plats i bänkarna och klockan fyra drog konserten igång. Kyrkans gosskörer sjöng jullåtar och stämningen var på topp! Danny brukar vara med varje år eftersom han inte bara är kristen utan dessutom själv varit med i kyrkans körer. Mitt i ungefär kom Danny och Jonah in och sjöng en nyskriven låt som dom skrev i onsdags, Say you will be there. Efter att Danny tagit det där med konstpaus till helt nya nivåer dök Erik och Matte upp som gästartister. Jag har inte sett killarna ihop sedan i maj tror jag så det var riktigt kul! Dom sjöng lite till och efter konserten gick vi och kramade om Jonah. Vi knep en kram från Danny också före han smet iväg. Jag och Johanna satte fart mot centralen och kom precis med tåget. Nu har jag landat hemma i soffan och tänker inte göra så många mer knop idag. Min kamera gillade inte riktigt mysbelysningen i kyrkan så det blev inte så mycket till bilder men jag låter EMD önska er god jul med följande fantastiska låt istället!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Linda

Vad menar du när du skriver det här: " Efter att Danny tagit det där med konstpaus till helt nya nivåer" ?

2011-12-20 @ 09:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0