GOD JUL!

2011-12-24   11:00:00
När ni läser det här ligger jag antagligen och solar eller snorklar i Röda havet. Det blir en lite annorlunda jul för mig i år men i skrivande stund tror jag att den kommer bli riktigt mysig ändå! Jag har ju min fina familj på plats och det är det viktigaste. Det där med julklappar känns inte lika viktigt nu när man är "vuxen". Sen är det ganska lyxigt att inte behöva städa, diska eller laga mat på en vecka. Ni får kolla Kalle Anka och äta julmat åt mig också. Hoppas ni hemma i kalla Sverige har det fantastiskt fint! En sak är säker... There won't be snow in Africa this Christmas time!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Ch.

ååh, man är inte "alls" avundsjuk:(



Låter riktigt lyxigt med sol & bad slutet av dec:)

2011-12-25 @ 01:19:29
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0