Rally Monte Carl #94

2011-08-31   09:42:13

 

Den 8 oktober smäller det igen! Jag packar in Erik, Niklas, Torbjörn och Sixten i bilen och drar iväg på ännu ett rebusrally i skogarna runt Uppsala. Vi var med i våras också och slutade på en hedrande sista plats och vann därför dasslocket. I år är det våra fina i Min andra bil är en Ferrari som är läggarlag och håller i det hela så jag vet att det kommer bli succé! Det var hur som helst galet roligt förra året även om vi gjorde varje nybörjarfel man kan göra och några till. Den här gången tänkte vi hoppa över dessa men inte alla skratt! Det kan ju liksom bara gå bättre än sist...

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Linda

Vad är grejjen med små bilder!? Roligare med stora kompis!

2011-08-31 @ 19:42:29
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0