Guess who's back!

2011-08-24   21:41:09
Javisst, ni ser rätt! På allmän begäran men mest för att jag kände suget igen har jag bestämt mig för att ta tag i bloggandet igen. Jag kommer blogga när jag känner för det helt enkelt så tar vi det därifrån och ser vart det hela slutar! Hoppas ni vill hänga på! Tusen tack till fina Linda som hjälpt mig med designen!

För tillfället befinner jag mig hemma hos mamma och pappa i Gävle. Imorgon har jag en fullspäckad dag med massa roliga saker som händer. Återkommer om det. I övrigt tror jag på en väldigt spännande höst. Närmast drar jag över den stora pölen till New York på söndag! Det var väl det jag hade på hjärtat, ville mest bara säga hej. Med risk för att låta onödigt klyschig men spänn fast säkerhetsbältena så åker vi!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Micke

Trevlig resa till NYC, attans att man missade det! Hörde dock att man skulle stänga Frihetsgudinnan nu i höst för ett år framåt så ni har tur (minns förvisso inte datumet)

2011-08-24 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0