Beach 2013 typ?

2011-08-31   17:20:16
Idag kände jag att det var dags att ta tag i det här med träning igen! Kom ju igång riktigt bra i våras och körde tre gånger i veckan fram tills dom började möblera om i munnen på mig och sen kom tentaplugg och sommaren som spenderades i Gävle. Med andra ord har jag knappt tränat förutom promenader med vovven på fyra månader så det var liksom dags. Ett medelpass stog på planeringen och satan i gatan vad jag fick jobba! Efter en halvtimme skrek varje muskel i hela kroppen av utmattning även fast jag inte gick helt för fullt. Segerstedts gamla hit I can't say I'm sorry gick igång och jag hittade lite nya krafter. Han kommer för övrigt med en ny hit i dagarna! Kan alltså konstatera att såväl styrkan som kondition och balans var sämre än sist men det var lika roligt så det kommer nog snart igen. På fredag kör jag igen! Skulle ju inte vara helt fel att vara lite fit tills jag åker med hela la familía till Egypten över jul. Fast med min otur vad gäller resor ramlar säkert en pyramid ihop och orsakar en gigantisk sandstorm eller något i den stilen...

You're still devine, so beautiful


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0