Stockholm nästa!

2010-09-25   10:00:38
Sitter här och äter lite frukost. Hade planer på en lång prommis med vovven vid åtta i morse. Gick upp, insåg att det regnade och somnade om i 45 min istället. Någon måtta får det vara. Om en timme går tåget till huvudstaden och Blog Awards! Först väntar mingel, modevisning och grejer och sen ikväll är det galamiddag och party på Café Opera som gäller. För underhållningen står favoriterna i EMD och Locnville samt coola Tove. Kommer spendera denna roliga dag med Erri och jag tror det kan bli precis hur bra som helst! Ses vi där?


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: aye

Hejhej'¨Haft en bra dag idag? :)

2010-09-25 @ 15:19:16
URL: http://ayeland.devote.se
Postat av: Anonym

fin blogg ! :D



ställ gärna någon fråga på min frågestund



www.adiisapristina.blogg.se

2010-09-25 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0