Mot sängen!

2010-09-24   23:58:48
Klockan närmar sig tolv och jag har landat i soffan efter jobbet. Har flytit på bra idag! Lite dåligt samvete dock för att jag inte hunnit förbi farmor och farfar den här gången... Hade inte planerat att jobba men så blev det. Kanske hinner förbi en snabbis imorgon förmddag! Stängde med Eva idag och det var precis som vanligt på helgkvällar. Först kommer "tacofolket" dvs föräldrar på väg hem från jobbet som köper grejer till tacos. Senare går det över till "fredagsmysfolket" där alla köper chips, godis och läsk. Någon enstaka som inser att shit jag har ingen frukost till imorgon brukar också glida in. Icke att förglömma den mest hysteriska sorten som bara ska ha cigg eller snus. Nu ska jag röra mig mot sängen så jag orkar med den roliga dagen imorgon. Sweet dreams!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0