Himlen är oskyldigt blå!

2010-09-30   23:32:28


Idag tog jag med mig Erik och kollade in nya svenska filmen Himlen är oskyldigt blå! Den bygger på en delvis verklig historia om ett av dom största narkotikatillslagen i svensk historia. Det hela utspelar sig sommaren 1975 på ön Sandhamn. Jag gillade filmen! Den hade en bra story, lite kärlek och lite spänning. Vi fick också lära oss att det värsta med att vara kriminell är alla andra kriminella man drar till sig! Bill Skarsgård kommer från en inte helt okänd familj men gör här en riktigt fin insats som tonårskillen Martin. Den som är ute efter häftiga effekter blir nog besviken för sånna är det ont om. Det är helt enkelt en väldigt lagom film på alla sätt med hög mysfaktor. Jag ger den tummen upp! Premiär på bio har den om två veckor, den 15 oktober.

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: /awa

Tackar för filmtipset. Det kanske man ska försöka gå och se.

Hoppas att du får en bra helg

2010-10-01 @ 07:20:57
URL: http://www.nattstad.se/AwaSthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0