Det går inte alltid som man tänkt sig!

2010-09-29   22:39:23

- Nu är allt tvättat och klart inför resan på måndag! En bikini jag glömde i Gävle kommer med posten imorgon. Tack pappa!
- Jag har inte alls skrivit så mycket som jag borde på min PM. Ångest!
- Har nätverkat lite duktigt idag. Känns bra! Kontakter är A och O och gratis är gott.
- Kvällens quiz på Smålands kan sammanfattas med ett ord : katastrof. Vi var sjukt dåliga. På riktigt.
- Ny medlem i vårt team är Lotta! Verkar vara en riktigt trevlig tjej så hon är varmt välkommen! Hon kallas för övrigt Bella 1. Varför Isabel plötsligt blev Bella 2 är det ingen som vet...
- Min hamburgare kom idag efter endast en timme och tio minuter! Nytt rekord!
- Niklas och Erik såg precis ut som franska konstnärer i Niklas basker! Fast Erik hävdade att han var tysk istället. Han gillar inte Frankrike.
- Jag var typ den enda som kunde Uno Svenningsson - Vågorna när den spelades. Oklart om det är en bra eller dålig egenskap...


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-30 @ 01:48:47
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Björn

En vågad egenskap skulle jag vilja hävda!

2010-09-30 @ 19:53:11
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0