Det är ofta dom som känner sig utpekade som är utpekade!

2010-09-28   16:06:20

Dagens rubrik får docent Daniel Stattin stå för! Han är en sån som kan det mesta som är värt att veta om associationsrätt och idag var han vår seminarielärare. En ganska sträng men väldigt noggrann och bra sådan. Före det hade vi basgruppsmöte i vanlig ordning. Vips var klockan tre och det var dags att trampa upp till Jontes stuga. Där anmälde jag mig som företagsvärd till Kontaktdagen som hålls om en månad. Det kommer runt 50 företag och advokatbyråer som har med juridik att göra som ska migla och svara på frågor från studenter. En win-win situation eftersom man får möjlighet att knyta värdefulla kontakter åt båda håll. Som företagsvärd är man med och hjälper något av dessa företag på plats under dagen. Vi får väl se om och i så fall vem jag får agera högra handen åt! Nu när jag ändå har pulsen uppe ska jag passa på att skriva lite PM. Återkommer!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Ja lila är ju en sån fin höstfärg :)

2010-09-28 @ 16:25:08
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0