Bizzi bizzi girl!

2010-09-29   13:59:03
Ja, jag vet att det stavas busy men bizzi låter så mycket roligare! Uppe med tuppen och efter en genomgång trampade jag till JB i jakt på böcker! Det är faktiskt ganska hysteriskt i PM-tider kan jag meddela och massa folk på plats redan en kvart före biblioteket ens öppnade. Allt för att hinna hugga bästa böckerna. Jag fick tag på ett par i alla fall så slog mig ner någon timme med dom. Blev dålig stämning direkt när jag insåg att det inte bara var att fylla på kopieringskortet som jag trodde utan jag måste hem och aktivera det och grejer först. Med andra ord blir det upp och iväg tidigt imorgon också. Hur som haver! Något som alltid får mig på bra humör är shopping så tog en sväng på stan. Fortsätter bevaka H&M och så kollde jag in stövlarna i inlägget under. Fail! Dom var hur höga som helst så insåg direkt att dom inte skulle sitta bra. Kollade runt lite och hittade ett par svarta pumps i min storlek på rea! Då blev jag genast gladare och mina nya kompisar fick naturligtvis följa med hem. 199 kr, vilket fynd va! Nöjd med det blev nästa stopp Ekonomikum där Niklas gjorde mig sällskap i väntan på min lektion. Vi hade vår första ytterst förvirrande lektion i redovisningsrätt och vi såg ut som frågetecken hela gänget. Skriva upp, skriva ner och flytta över i en enda röra. Förhoppningsvis klarnar även det. Stort plus för snyggaste läraren hittils på utbildningen! Nu har jag fått i mig lunch och nästa stopp blir tvättstugan. Laaaater!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0