Rosa Bandet

2010-10-28   22:48:43

Kvällen har spenderats i soffläge. Kollade Rosa Bandet-galan och tårarna rann på rätt bra ett par gånger. Fy fan alltså! Cancer är en grym sjukdom. All kärlek och styrka till er som drabbats på något sätt! Jag skickade ett sms och skänkte 100 kr i alla fall så det känns bra. Mycket mer än så klarar inte min studentekonomi men alla kan vi göra något för att få slut på skiten.

Hittade på en gammal vän på Facebook idag. Vi tillbringade många vintrar ihop med att åka slalom i Vemdalen där både min och henns familj hade stuga. Idag bor hon i Ottawa, Kanada med sin pojkvän sedan tre år tillbaka och verkar trivas jättebra! Det är fantastiskt hur olika vägar livet tar för oss. Kanske träffas vi igen någon dag, kanske inte. Vi har i alla fall många fina minnen ihop och det känns bra att veta att hon mår bra där borta på andra sidan Atlanten! Facebook är rätt bra ibland!



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0