Halsdukar i mängder!

2010-10-26   15:54:57


Ovan ser ni delar av min lilla samling med halsdukar! Jag tappade ju bort en i förra veckan och gav mig därför ut på jakt efter en ersättare igår tills Linda frågade hur många jag hade. Det slog mig att jag inte visste så passade på att räkna efter i förmiddags och kom fram till att det var 11 stycken. Med andra ord tror jag inte jag behöver köpa en till... Där finns svart, vitt, rosa, lila, grönt, grått och rött i olika storlekar, mönster och former. Allt ifrån stora stickade till palestinasjalar och några lite finare med mönster. Som sagt... Jag behöver nog inte fler på ett tag!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Fia

Sv: Jag håller med dig. Mycket beror ju på av vilken anledning ens partner har varit otrogen. Jag skulle aldrig kunna förlåta om det är något som har hänt upprepade gånger med samma person. Har det däremot hänt vid ett tillfälle och om man har barn ihop så är ju situationen annorlunda. Det är nog svårt att säga innan man väl är där. Tack för din kommentar. Ha en fin kväll.

2010-10-26 @ 18:42:03
URL: http://bosselina.blogg.se/
Postat av: erica

heej har en liten fråga i bloggen kika gärna in! :)

fin blogg frästen och du hade ju inte lite halsdukar heller x)

2010-10-26 @ 20:54:18
URL: http://eriiicanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0