Spraydate

2010-11-16   16:43:04
Att hitta drömkillen eller drömtjejen är inte helt lätt, det är vi nog alla överens om. Det blir allt vanligare att testa på dejting på nätet för att om möjligt hitta kärleken. En av dom största sidorna är Spraydate med mer än 800000 sköna singlar över hela landet att välja bland. Du blir medlem gratis och fyller sen i vad du söker efter och får upp ett antal träffar. Hittar du något som verkar falla dig i smaken är det tydligen bara dra iväg ett mail och hoppas på det bästa! Första intrycket är att det hela verkar vara mycket enklare än vad man kanske tror.

Jag har själv aldrig testat på det här med att hitta en dejt via nätet. Kanske är jag helt enkelt för gammaldags och jag tror inte att jag skulle känna mig helt bekväm i situationen. Dock har jag vänner som har hittat sin partner via nätet och det har fungerat kanon! Jag kan tänka mig att det kommer bli allt vanligare i framtiden så mycket tid som vi spenderar framför datorn varje dag! Kärlek måste ju vara det bästa som finns så man ska väl ta varje möjlighet att träffa han eller hon med stort H. Mer kärlek till folket!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0