Snön tar över...

2010-11-24   23:41:48
Snön har de senaste dagarna tagit över Uppsala och det var lite besvärligt att ta sig in till stan idag. Kände jag behövde ett break från min PM och då kom ju quizen mycket lägligt eftersom det är onsdag idag! Sladdade in till stan och mötte upp ett något försvagat gäng eftersom några var hemma och skrev. Vi som var på plats insåg att vi nog var ganska så slitna när vi uppfann den nya satsdelen prejudikatsutfyllnad. Vi var flera som såg det men ingen som reagerade. Vi stryker ett streck över detta och laddar för nästa vecka istället! Nu ska jag ta och krypa ner i min varma sköna säng!

Nyår blir bra!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0