Globen Horse Show!

2010-11-27   20:13:40
Ikväll har det varit lite nostalgivarning! Som traditionen bjuder går Stockholm International Horse Show av stapeln första adventshelgen i Globen. Runt 200 hästar intar området och det hålls världscuptävlingar, uppvisningar och mässa i dagarna tre. Som inbiten hästtjej har jag besök eventet flera gånger, ofta med min trogna vapendragare Malin. Jag vet inte hur många dagar vi har spenderat där! Många härliga minnen och en lite läskig tunnelbaneresa kommer jag alltid att minnas. Vill ge ett extra plus idag till young ridern Douglas Lindelöw som är regerande Europamästare för young riders och Svensk Mästare för seniorer. Han red väldigt mjukt och fint! Malin Baryard-Johnssons nya hingst såg också väldigt trevlig ut! Hon tvålade till sin gamla tränare idag, legendariska John Withaker. Det är sånna här dagar jag saknar hästarna...


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg ?

Vad med och tävla på www.moscoo.blogg.se

Goodluck :)

2010-11-27 @ 22:56:52
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0