Döda inte mitt sällskap!

2010-11-23   22:56:06
Dagens rubrik är hämtad från Vickans kommentar när vi cyklade hem från skolan idag. Folk kan verkligen inte köra i den här stan! Helt galet. Annars inte mycket att rapportera. Seminarium i skatterätt idag och vi snackade moms för hela slanten. Jag förstår verkligen hur samhället funkar på ett helt annat sätt nu än före jag började läsa juridik. Ganska häftigt! Blir en tidig kväller för mig idag så vaknar jag förhoppningsvis pigg och taggad för att skriva PM imorgon! Sweet dreams!

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Vickan San Pixan <3

Hahaha, han var ju nära på att cykla på dig, vad skulle jag annars säga, haha! = )

2010-11-24 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0