Det är över nu!

2010-11-26   11:09:38
Klockan ringde och för en gångs skull var det inte svårt att hoppa upp ur sängen! Lyssnade in när Danny var gäst hos Rix Morgonzoo och blev på ännu lite bättre humör. Strax efter nio kom Vickan och vi trampade in till stan. Möttes av ett helt gäng trötta men glada kursare. Jag tror vi alla tyckte det var otroligt skönt att slippa traggla aktieägartillskott mer och det var fler än en som sa "Det är över nu!" med ett stort leende på läpparna. När vi kramats klart fick vi med oss Sandra och gick hem i det fina vädret. Jag har nu planerat att inte så mycket som titta på en juridikbok idag. Det tvättas för fullt och jag ska ta tag i städning också är planen. Gardiner ska fixas och julsaker ska plockas fram!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: LENA ♥

Hej hej :)

Allt bra med dig idag? kram ♥

2010-11-26 @ 13:46:12
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0