18!?! Det är typ... jättemånga!

2010-11-29   12:29:30
Klockan ringde i ottan och jag var tvungen att lämna min varma sköna säng. Insåg vi var kort om folk så Torbjörn blev väckt han också. Kvart över nio mötte jag upp Andreas och Viktor utanför V-dala där det var helt dött så vi ansåg att risken för enorm köbildning inte var så stor. Istället begav vi oss till Erik där också Torbjörn befann sig. Vi kollade lite tv och var tillbaka på V-dala strax före tio för att köpa biljetter till Nyårsgasquen som vi ska gå på! Han som tog emot oss blev nog lite förvånad att vi var så pass många... 18 pers blir vi och vi kommer ha väldigt roligt! Jag drog iväg och hade möte med Marina och Victor angående vårt case med tillhörande redovisning på torsdag. Tror att även det kommer bli kanon! Nytt möte imorgon. Nu ska jag äta lite lunch och sen åka och hälsa på Junior och Minnie en sväng!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: sabbi

snygg header:D

P.S.

Har en fototävling, vad med här:

http://subbsabb.blogg.se/2010/november/en-liten-fototavling.html#comment

:D

2010-11-29 @ 13:23:25
URL: http://subbsabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0