Ett blött Sommarkryss!

2010-05-30   00:33:30
Gled in på Centralen i Stockholm halv tre och mötte upp Micks för gemensam färd till Gröna Lund. Dumpade min väska och gick sen för att kolla in våra finfina platser som tjejerna fixat till oss rad fem i mitten precis framför scenen! Vi slog oss ner och konstaterade glatt att vi hoppades slippa regn men icke. Det kom en skur och vi flydde in i spelhuset. Den var bara kort så vi kunde sätta oss igen men lagom till genrepet började så kom regnet tillbaka med besked. Jag och Micks tillbringade till följd av detta en halvtimme ihopkrypna under ett paraply och vi hade fullt upp att försöka hålla in armar och ben så mycket som möjligt. Skam den som ger sig och efter det blev det inget mer regn! Killarna kom in och körde och vi hörde direkt att det var något stort på gång. Vi passade på att springa på toa och köpa oss en varsin Fish and chips till middag i pausen och i sista minuten kom Cicci och Julia inspringandes efter jobbet på Idol. Cattis med magen kom, Leo och Sofie fick be publikvärdarna att få bort lite av vattnet eftersom det var en insjö där dom skulle sitta och fina Nina kom för att njuta av kvällen. Måns Möller lekte programledare idag. Dr Alban sjöng, Linda Pritchard körde en ny härlig låt och Lazee (som vi för övrigt åkte på samma buss som till Grönan) körde en låt ihop med Apollo Drive. I tredje akten åkte flygeln fram och killarna kom ut med sina instrument. Dom körde sen en fantastisk version av Save Tonight! Vi fick gåshud och det snyftades hej vilt i publiken. Fina fina ni... Allt roligt har ett slut och så även detta. Plockade ut min väska och sen gick vi bakom scenen. Jag fick träffa Alvaro och sen kom Erik och kramades. Pojkarna hoppade in i varsin taxi och vi hoppade på bussen och spurtade till tåget. Smått panik när mitt kort inte ville funka och tåget skulle gå om fyra min men löste det! Jag fick sällskap av Johanna och har nu landat hemma i lägenheten i Uppsala igen!

 
 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Karin

Var det bra? :)

Fin blogg!

2010-05-30 @ 11:13:15
URL: http://krriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0