Home sweet home!

2010-03-31   22:43:41
Tillbaka hemma hos la familía i Gävle. Som vanligt råder ett underbart kaos här när fem vuxna och en hund ska samsas. Måste nog inse att bror och bror får räknas som vuxna nu också. Minstingen blir ju 17 i sommar och mäter in på 1,90 över havet så han är väl inte så liten längre. Vad som än händer kommer han alltid vara min lillebror! Eddie vägrar som vanligt släppa mig med blicken och följer mig överallt. Han ville till och med följa med in på toaletten men där kände jag att gränsen gick. Underbara lilla vovve! Var en sväng hos mormor och sen lagade vi en underbar pasta carbonara. Kvällen har annars ägnats åt tv och lite planering. Nu ska jag ta en sista sväng med Eddie och sen blir det sängen. Ny dag imorgon!

Måste passa på att utfärda en varning inför imorgon. Tänk på att det är första april så ni inte blir lurade!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anna-Maria

Oj, tack för varningen om första april! Har inte haft en tanke på det! Skulle garanterat blivit jättelurad annars. Det lär jag bli ändå dock. :P Men nu kan jag vara lite förberedd iaf. ;)

2010-03-31 @ 23:57:15
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: mmautildah

Nej eller hur !^^

vad gör du?

2010-04-01 @ 07:55:09
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Jess

SV: Tack söta du :)

2010-04-01 @ 09:09:58
URL: http://lifebyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0