Free Fall

2010-03-26   10:57:00

Vid halv sex igår kväll blev det bestämt att jag och Elin skulle kolla in Kim Fransson (ni vet han från Made in Sweden?) och hans nya band Free Fall som spelade på Kalmars nation. Gled in på deras hemsida för att kolla inträde och fick total panik när jag såg det stog att bandet skulle gå på strax efter att dörrarna öppnades vid sex. Det är tur man är rutinerad så slängde i mig lite mat, bytte om och rättade till sminket i en jäkla fart. Mötte upp Elin och gick dit. Kom dit kanske tjugo över sex och det var tämligen dött. Fick veta det inte skulle börja hetta till förrän vid nio. Typiskt! Vi snackade bort några timmar och väntade och väntade... Strax efter tio klev förbandet på och dom var väl helt okej men inte så mycket mer. Lite pinsamt när deras ljudkille kom och frågade mig om det blev bra bilder när dom kört klart eftersom han såg min systemkamera och jag inte hade tagit en endaste en... Löste det! Vid elva var det då äntligen dags och Kim och killarna klev på. Det var ju helt nytt material och jag hade inte hört någon av låtarna tidigare men det var bra! Lite rockigare än det ni hört Kim göra på radion men det kändes som att han trivdes och var rätt nöjd. Som vanligt blir jag imponerad av hur otroligt mycket han ger på scenen. Han är inte stilla en enda sekund och jag vet ingen som sjunger med så otroligt mycket känsla som han. Igår tog han dessutom i ända från tårna och jag blev nästan orolig han skulle svimma där ett tag! Efter giget kom en svettig Kim ner och kramdes och pratade lite. Lika söt som vanligt! Vi lämnade Kalmars och för en gångs skull hade jag lite flyt med bussen som kom precis!


 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Marina

Tackar, ja den ser riktigt nice ut faktiskt. Skulle jag gärna vilja ha iaf.

2010-03-26 @ 11:53:11
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Erika ♥

vad ska du hitta på ikväll ? :D

2010-03-26 @ 12:50:40
URL: http://mondoblog.se/EVS
Postat av: erri

ååh, fina kim <3

2010-03-26 @ 16:01:11
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0