Det är inte bara att flytta...

2010-03-29   14:37:58

Dagen började med sovmorgon! Låg kvar lite extra i sängen och bara myste åt tanken på att jag inte har en enda tid att passa idag. Så skönt vill jag lova! Påsklov är en grymt bra uppfinning om du frågar mig. När jag väl tagit upp blev det en timmes powerwalk. Har plockat fram mina gympaskor och insåg hur mycket lättare det är att gå med dom än med vinterskorna. Härligt att våren är på väg! Imorgon ska cykeln få komma ut och röra lite på sig också. Så mycket smidigare att kunna åka när man vill och slippa springa till bussen som dessutom kostar en slant. Miljövänligt och bra dessutom.

Har tillbringat en stund nu med att försöka styra upp flytten lite. Om en månad ungefär smäller det och jag ska flytta in i min nya lägenhet. Ska bli jättekul men man inser också hur mycket det är som måste fixas och ordnas före det. Elavtal, hemförsäkring, adressändring... Listan tar aldrig slut! Ska jämföra lite och sen blir det lättare att planera allt när jag pratat med tjejen som har lägenheten nu och fått höra hur hon har tänkt. Nu ska jag återgå till Straffrättens påföljdslära och lära mig allt som finns att veta om fängelse. Cheers!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: luisaah

Åh va fin blogg du har! :)

Hur är det med dig idag? :)

2010-03-29 @ 15:14:51
URL: http://peppalivet.blogg.se/
Postat av: Charlene

Ja, det hoppas jag också(:

2010-03-29 @ 16:35:38
URL: http://martinacharlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0