Shopping på hög nivå!

2010-07-31   17:47:55
Linda kände IKEA och Valbo så det var bara att vackert fixa till sig lite och åka iväg! Vi började med IKEA och jag som inte skulle ha något kom ut med grejer för 400 kr... Varför blir det alltid så? Det var ändå saker som jag behövde så det får väl ses som bra investeringar. Fick bland annat med mig en strykbräda, lite köksgrejer och två söta lampor som jag dessutom lyckades pruta ner 40 kr. Vackert så!

Vi dumpade grejerna i bilen och gick in på Köpis istället. Inne på MQ hittade jag vad som måste vara den perfekta sommarklänningen. Det stog liksom Josefina på den och den ville verkligen till mig. Dom 700 kr den kostade sved men det var den värd! Bild kommer senare!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: ida

haha det var skit länge sen jag var på ikea :o

2010-08-01 @ 12:21:54
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0