Kortproblem!

2010-07-29   15:44:01


Lunchen avnjöt jag i sällskap med bror, bror och mormor på Mingel & Bar! Trevligt ställe och min rödspätta var fin så ta en sväng förbi där om ni har vägarna förbi Gävle någon gång. Skulle sen gå för att hämta ut våra biljetter till Diggiloo för det finfina priset av 100 kr/st (Tack M!) men då ville inte mitt kort fungera. Det har aldrig varit något problem tidigare. Sprang iväg till en bankomat istället men möttes bara av texten att mtt kort inte fungerar. Jo tack, jag har märkt det! Sprang över till banken som inte direkt kunde hitta något fel men tjejen som hjälpte mig beställde hem ett nytt som jag får plocka upp i Uppsala vid tillfälle. Fick ut lite cash också så nu ska jag klara mig. Min gamla klassis Konstantin sommarjobbade där så det var skoj! 
Hatar när tekniska prylar inte funkar som dom ska!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: nathalie

FIN BLOGG du hade!!



Frågestund på bloggen, ställ jättegärna någon fråga så blir jag glad!!

2010-07-29 @ 22:00:29
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0