Easy like a Sunday morning!

2010-07-25   10:49:41
Jobbet igår rullade på bra. Inga konstigheter förutom att vi fick bråka lite på pantmaskinen igen. Skyndade mig hem men blev lite opepp på utgång när det börjat regna lite smått. Bestämde mig för att dra iväg i alla fall och blev ännu mer opepp när jag såg den enorma kön utanför Heartbreak. Lollo och gänget var ju redan inne! Det där med att stå i kö har ju aldrig riktigt varit min grej så jag kopplade på charmen, gled fram till vakten och en minut senare var jag inne. Sweet! Hittade Lollo och gänget och vi dansade och hade skoj!

Idag blev det ännu en liten sovmorgon. Trodde jag var ledig men så trodde jag fel! Fick just sms av Cissi så ska jobba 16-21 ikväll. Pengar in mina vänner, pengar in... Det betyder att jag måste sätta fart nu!


Lionel Richie - Easy like a Sunday morning

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: d/

Jätte söt är du (:



Va gärna med på veckans blogg (:

inlägget hittar du här:

http://kinesolibanes.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html

2010-07-25 @ 13:33:23
URL: http://kinesolibanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0