Det var dans på Ön!

2010-07-28   20:33:55
Igår jobbade jag först ett litet pass 7-17. Sedan var det hem och byta om och fixa till sig lite inför kvällens festligheter! Jag började med att plocka upp Lollo och sen åkte vi och hämtade upp Erik, Dennis och Anton i Hille. Middag på Max och efter en sväng förbi stallet satte vi fart mot Hedesunda! När vi parkerat och betalat in oss var det dags för dans. Det där med pardans har jag inte provat på sådär jättemycket men i Eriks trygga armar kändes det helt okej ändå! Larz Kristerz och Black Jack stog för underhållningen. Måste säga att det var en ganska trevlig tillställning förutom att det fanns 1, en, one, uno toalett på runt 2000 personer. Den enda toaletten fungerade knappt ska också tilläggas... Det var hur som helst en trevlig kväll och verkligen alla typer av människor var på plats! Vid två när det hela var slut samlade vi ihop oss och rullade åter mot Gävle. Jag var som sagt nykter och körde. Ramlade i säng vid fyra i morse. Konstig känsla att ta in tidningen före man ska lägga sig!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0